Για εμάς
Για εμάς
Boxing

Boxing

Αγορά
1200 θερμίδες που καίγονται
60

λεπτά

Επίπεδο: Δύσκολο
Όριο Συμμετοχών
20-25
Προπονητές:

Η πυγμαχία αποτελεί το υπόβαθρο, πάνω στο οποίο αναπτύχθηκαν και σχηματοποιήθηκαν, όλα σχεδόν τα σύγχρονα μαχητικά αθλήματα και οι πολεμικές τέχνες.

Αντίθετα από την επικρατούσα αντίληψη, ότι η πυγμαχία βασίζεται στην ωμή δύναμη, είναι ένα εγκεφαλικό άθλημα, στο οποίο απαιτούνται νοητικές λειτουργίες εκ μέρους του αθλητή, όπως πρόβλεψη, στρατηγική, προσαρμογή και οργανωμένη σκέψη, για την αντιμετώπιση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του κάθε αγώνα.

Η πυγμαχική προπόνηση είναι η πλέον ολοκληρωμένη πρόταση εκγύμνασης, ένας συνδυασμός κυκλικής προπόνησης και εξειδικευμένων τεχνικών, με στόχο την πολυεπίπεδη εξέλιξη του αθλητή σε αντοχή, δύναμη, έκρηξη, ταχύτητα, ισορροπία, έλεγχο κίνησης του σώματος, ευελιξία και χωροχρονική αντίληψη.

Με δεδομένο ότι το προπονητικό ερέθισμα οδηγεί σε βιολογικές προσαρμογές, ας γνωρίσουμε πιο αναλυτικά τα οφέλη που αποκομίζει ο μέσος υγιής ασκούμενος, από τη συμμετοχή του σε προπονήσεις πυγμαχίας:

  • Υγιές καρδιοαναπνευστικό σύστημα που συμβάλλει στην υψηλή λειτουργική ικανότητα του ατόμου.
  • Μυϊκή δύναμη και αντοχή που συνδέονται με τη σωματική ανταπόκριση στις καθημερινές δραστηριότητες.
  • Ιδιοδεκτικότητα (κινητική αντίληψη) και κιναισθησία (έλεγχος κινήσεων)δύο δεξιότητες που αναπτύσσονται με την πυγμαχική προπόνηση και συντελούν στην ικανότητα κίνησης, ισορροπίας και πρόληψης/αποφυγής πτώσεων.
  • Αντίληψη σωματικής και ψυχικής υγείας, μέσω της επιτυχούς συμμετοχής στην άσκηση, διαδικασία που οδηγεί σε αυτογνωσία, αυτοπεποίθηση και ηρεμία.

Ο μεγαλύτερος οργανισμός για τα σπορ, American College of Sports Medicine, προτείνει 30 λεπτά ελάχιστης καθημερινής άσκησης επί 5 μέρες την εβδομάδα, σε ένα αερόβιο άθλημα όπως η πυγμαχία για μέγιστη απώλεια βάρους.